Dlaczego zdalnie?

Często zdarza się, że mają Państwo problem z wystawieniem dokumentów, wysłaniem poczty lub po prostu nie wiedzą Państwo jak wykonać pewną czynność w programie. W większości takich przypadków jesteśmy wstanie usunąć problem lub pomóc w jego rozwiązaniu bez konieczności przyjazdu do Państwa siedziby. Rozwiązanie pomocy zdalnej przyśpiesza czas rozwiązania problemu oraz zmniejsza jego koszty.

 

Jak to działa?

Pomoc zdalna polega na podłączeniu się do komputera użytkownika zgłaszającego problem. Użytkownik łączy się z naszym serwisantem za pomocą programu „Pomoc zdalna”, w tym momencie zarówno użytkownik komputera jak i serwisant wspólnie widzą jeden ekran, na którym mogą pracować. Użytkownik ma pełną kontrolę nad tym co wykonuje serwisant i w każdym momencie może rozłączyć połączenie (zabrać uprawnienia do swojego komputera).

  Jak uruchomić pomoc zdalną?
  • Krok 1aPobierz aplikację Pomoc zdalna (potwierdzenie klienta) i zapisz na komputerze.
  • lub
  • Krok 1bPobierz aplikację Pomoc zdalna (ID oraz Hasło) i zapisz na komputerze.
  • Krok 2 – Uruchom aplikację.

W przypadku wystąpienia problemów z połączeniem prosimy o kontakt telefoniczny : kom. 660 733 142 lub 81 825 98 22, 81 826 18 30