Internet działa bardzo wolno. Co mam zrobić?

W przypadku zaobserwowania znaczącego spadku prędkości Internetu uruchom ponownie swój router oraz komputer, wyłączając przy tym zbędne aplikacje. Następnie dokonaj pomiaru TUTAJ. W przypadku zaniżonych prędkości, zweryfikuj ustawienia routera oraz spróbuj wykonać ponowny test bez udziału routera (podłączając bezpośrednio komputer np. do gniazdka w ścianie). Miej również na uwadze, że miarodajny pomiar można wykonać jedynie przy bezpośrednim połączeniu komputera bez dodatkowych urządzeń pośredniczących, które mogą wpłynąć na prędkość transmisji. Jeżeli pomimo tego typu weryfikacji poprzez bezpośrednie połączenie kablowe problem nadal występuje, zgłoś ten problem poprzez Biuro Obsługi Klienta.
W przypadku połączenia Wi-Fi, ze względu na mnogość czynników niezależnych od dostarczanej usługi, prędkość łącza bezprzewodowego jest przeważnie mniejsza od prędkości mierzonej na połączeniu kablowym (poprzez przewód Ethernetowy).